Název projektu: Podpora výuky šablonami JAK
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_
Zahájení: 1. 8. 2022
Ukončení: 31. 7. 2024
Vybrané šablony:
Školní psycholog ZŠ
Kariérový poradce ZŠ
Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ
Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ
Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ŚD
Inovativní vzdělávání žáků v ŚD
Název projektu: Naše základka
Předpokládaný termín zahájení: 9/2024
Předpokládaný termín ukončení: 6/2025
Požadované způsobilé výdaje: 64 000,-
Popis projektu: Hlavním účelem dotace je tvoření, upevňování sociálních vazeb, které budou preventivně působit ve vztazích mezi žáky, osvojení základních sociálně-emocionálních kompetencí, posílení duševního zdraví žáků základní školy.
Zahájení: 1. 10. 2022
Ukončení: 30. 6. 2024
Aktivita ve spolupráci a za finanční podpory Místního akčního plánování IV.
V školním roce 2023/2024 jsme zvolili téma pohybu.
Jestliže chci vyhrávat,
Musím tělu pomáhat.
Denně chodit sportovat,
Nejenom si pořád hrát.
Výtvarně ztvárněte tu krásu pohybu,
Při společném setkání na zámku si vše prohlédneme v klidu.
Předpokládaný termín zahájení: 9/2024
Předpokládaný termín ukončení: 6/2025
Požadované způsobilé výdaje: 127 860 Kč
Popis projektu: Zajištění stravování pro sociálně znevýhodněné žáky. Projekt žádá o dotaci na 2. pololetí školního roku 2023-2024 a na celý školní rok 2024-2025.
Projektová žádost byla schválena, je podepsána smlouva.
Popis: V rámci projektu byly v souladu s edukačním programem vybudovány přírodní prvky a objekty pro žáky, které umožní pozorování přírodních procesů, badatelsky orientované učení, zkoumání různých materiálů a jevů v přírodě, čímž dojde k naplnění environmentální prevence, vzdělávání, výchovy a osvěty. Projekt zprostředkuje přímý kontakt dětí s přírodou při hře i učení – vnímání, objevování a zkoumání přírody, a podpoří u dětí vztah k přírodě a místu, ve kterém žijí. Návrh řešení zahrady se zaměřením na environmentální výchovu rozšíří nabídku vzdělávacích aktivit ZŠ a podnítí zájem dětí o přírodu, napomůže rozvíjet a formovat kladný vztah nejmladší generace k přírodě a k životnímu prostředí.